Pisanie dla przyjemności to połowa sukcesu. Jeżeli natomiast uda się pogodzić przyjemność z pisaniem, za które otrzyma się konkretne wynagrodzenie, to śmiało można mówić o niebagatelnym szczęściu. Satysfakcjonująca praca to wyjątkowo cenna wartość w dzisiejszych czasach, ale na szczęście rynek pracy jest przepełniony możliwościami, które zadowolą nawet najbardziej wybrednych.
Trzeba tylko odrobiny silnej woli. Ta pozwoli nam rozwijać skrzydła, nawet jeśli zniechęcenie przyjdzie zbyt szybko, choć spodziewaliśmy się spektakularnych sukcesów już po pierwszym tygodniu pracy. Copywriter co to za zawód to trudne do zdefiniowania pojęcie, któremu należy poświęcić nieco więcej niż jedno zdanie. Mylnie bowiem uważa się, że copywriter to osoba, której praca polega jedynie na pisaniu krótkich i bezsensownych tekstów z kluczowymi frazami do pozycjonowania stron. Takie sytuacje, owszem, również wiążą się z tym zawodem. Niemniej, copywriter to tak naprawdę osoba, która poniekąd zajmuje się wszystkim po trosze w zakresie tekstów oraz sloganów. Jego praca może polegać zarówno na tworzeniu wartościowych tekstów na strony internetowe należących do konkretnej firmy, ale również, na tworzeniu haseł reklamowych przeznaczonych na ulotki lub kampanię reklamową. Ogromną zaletą pracy copywritera jest fakt, że obecnie niemal każda szanująca się firma potrzebuje kogoś, kto stanie na wysokości zadania i zajmie się copywritingiem. Ponadto, wielu z nich współpracuje z kilkoma firmami jednocześnie, zapewniając sobie kilka źródeł dochodu.